BluePink XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
Acasa
_______________
Rol si Prezentare
Definirea si Necesitatea
Functiile
Elementele Structurale
Planul de marketing
Managementul si organizarea afacerii
Planul de marketing
O abordare de marketing a afacerii inseamna a incepe de la nevoile si dorintele clientilor si a
construi intreaga afacere avand drept scop satisfacerea acestor nevoi
Deciziile privitoare la design-ul produselor, metodele de vanzare, pretul service-u; si reclama sunt
luate pe baza unei solide intelegeri a ceea ce clientii isi doresc.
Strategia de marketing este una dintre cele mai importante parti ale planului de
afaceri, scopul ei fiind de a arata in ce fel afacerea planificata intentioneaza sa satisfaca cererea si
de a demonstra capacitatea ei de adaptare continua la conditiile pietei.
Aceasta sectiune trebuie sa fie captivanta si provocatoare.Ea trebuie sa
"vanda" o afacere planificata ca o oportunitate de ivestitie si grevata de un risc bine echilibrat.
Schema:

Planul operational
Planul operational reliefeaza modul de transpunere in practicaa strategiei afacerii.
Orice plan de afaceri impune o descriere detaliata a operatinilor de implementare a afacerii.
Alaturi de un grafic de realizare si implementare a investitiei, este necesar sa avem in vedere
principalele aspecte ale afacerii si dispunem de solutiile de rezolvare a problemelor.
Un plan operational va cuprinde urmatoarele elemente : forta de vanzare, productia, personalul si
protectia impotriva riscurilor.
Schema:

Planul financiar
Planul financiar reprezinta cea mai putin flexibila parte a planului de afaceri.
Pentru companiile deda existente, planul financiar trebuie sa asigure o imagine completa a afacerii
- o analiza a trecutului si prezentului si o previziune a viitorului.
Orice plan de afaceri are obiective financiare bine definite, si anume:
* reducerea riscurilor financiare;
* rezolvarea situatiilor neprevazute;
* reducerea costului finantarii;
* obtinerea de surse de finantare externe.
Schema:

Structura unui plan financiar cuprinde urmatoarele informatii"
* Analiza existentei anterioare a afacerii - unde este cazul;
* Prezentarea ipotezelor pe care se bazeaza previziunile;
* Intocmirea situatiilor financiare previzionate (bilant, cont de profit si pierderi,
tabloul fluxurilor de numerar);
* Identificarea riscurilor asociate - analiza de sensibilitate.
Schema:

.
.
.
.