![]() XHost |
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink |
Acasa
_______________
Rol si Prezentare Definirea si Necesitatea Functiile Elementele Structurale Planul de marketing Managementul si organizarea afacerii
Planul de marketing
O abordare de marketing a afacerii inseamna a incepe de la nevoile si dorintele clientilor si a construi intreaga afacere avand drept scop satisfacerea acestor nevoi Deciziile privitoare la design-ul produselor, metodele de vanzare, pretul service-u; si reclama sunt luate pe baza unei solide intelegeri a ceea ce clientii isi doresc. Strategia de marketing este una dintre cele mai importante parti ale planului de afaceri, scopul ei fiind de a arata in ce fel afacerea planificata intentioneaza sa satisfaca cererea si de a demonstra capacitatea ei de adaptare continua la conditiile pietei. Aceasta sectiune trebuie sa fie captivanta si provocatoare.Ea trebuie sa "vanda" o afacere planificata ca o oportunitate de ivestitie si grevata de un risc bine echilibrat. Schema:
Planul operational
Planul operational reliefeaza modul de transpunere in practicaa strategiei afacerii. Orice plan de afaceri impune o descriere detaliata a operatinilor de implementare a afacerii. Alaturi de un grafic de realizare si implementare a investitiei, este necesar sa avem in vedere principalele aspecte ale afacerii si dispunem de solutiile de rezolvare a problemelor. Un plan operational va cuprinde urmatoarele elemente : forta de vanzare, productia, personalul si protectia impotriva riscurilor. Schema:
Planul financiar Planul financiar reprezinta cea mai putin flexibila parte a planului de afaceri. Pentru companiile deda existente, planul financiar trebuie sa asigure o imagine completa a afacerii - o analiza a trecutului si prezentului si o previziune a viitorului. Orice plan de afaceri are obiective financiare bine definite, si anume: * reducerea riscurilor financiare; * rezolvarea situatiilor neprevazute; * reducerea costului finantarii; * obtinerea de surse de finantare externe. Schema: Structura unui plan financiar cuprinde urmatoarele informatii" * Analiza existentei anterioare a afacerii - unde este cazul; * Prezentarea ipotezelor pe care se bazeaza previziunile; * Intocmirea situatiilor financiare previzionate (bilant, cont de profit si pierderi, tabloul fluxurilor de numerar); * Identificarea riscurilor asociate - analiza de sensibilitate. Schema:.
.
.
.