BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
.


                Acasa
             _______________
             Rol si Prezentare
             Definirea si Necesitatea 
             Functiile
             Elementele Structurale 
             Planul de marketing
             Managementul si organizarea afacerii
                  
Planul de marketing
                      O abordare de marketing a afacerii inseamna a incepe de la nevoile si dorintele clientilor si a 
              construi intreaga afacere avand drept scop satisfacerea acestor nevoi
                      Deciziile privitoare la design-ul produselor, metodele de vanzare, pretul service-u; si reclama sunt
              luate pe baza unei solide intelegeri a ceea ce clientii isi doresc.

                      Strategia de marketing este una dintre cele mai importante parti ale planului de 
              afaceri, scopul ei fiind de a arata in ce fel afacerea planificata intentioneaza sa satisfaca cererea si 
              de a demonstra capacitatea ei de adaptare continua la conditiile pietei.
                      Aceasta sectiune trebuie sa fie  captivanta si provocatoare.Ea trebuie sa 
              "vanda" o afacere planificata ca o oportunitate de ivestitie si grevata de un risc bine echilibrat.
 


            
                                                     Schema:            
Elementele de definire a planului de marketing
                  
Planul operational
                      Planul operational reliefeaza modul de transpunere in practicaa strategiei afacerii. 
                      Orice plan de afaceri impune o descriere detaliata a operatinilor de implementare a afacerii.
                      Alaturi de un  grafic de realizare si implementare a investitiei, este necesar sa avem in vedere 
               principalele aspecte ale afacerii si dispunem de solutiile de rezolvare a problemelor.
                      Un plan operational va cuprinde urmatoarele elemente :  forta de vanzare, productia, personalul si
               protectia impotriva riscurilor.
                                                     Schema:            
Elementele definitorii ale planului operational
                  
Planul financiar
                      Planul financiar reprezinta cea mai putin flexibila parte a planului de afaceri.
                       Pentru companiile deda existente, planul financiar trebuie sa asigure o imagine completa a afacerii
               - o analiza a trecutului si prezentului si o previziune a viitorului.
                       Orice plan de afaceri are obiective financiare bine definite, si anume:
                               * reducerea riscurilor financiare;
                               * rezolvarea situatiilor neprevazute;
                               * reducerea costului finantarii;
                               * obtinerea de surse de finantare externe.
                                                     Schema:            
Obiectivele financiare ale planului e afaceri
                      Structura unui plan financiar cuprinde urmatoarele informatii"
                               * Analiza existentei anterioare a afacerii - unde este cazul;
                               * Prezentarea ipotezelor pe care se bazeaza previziunile;
                               * Intocmirea situatiilor financiare previzionate (bilant, cont de profit si pierderi,
               tabloul fluxurilor de numerar);
                               * Identificarea riscurilor asociate - analiza de sensibilitate.

                       Schema:            
Structura planului financiar

.


.


.


.